سارا چکمه دوزی

خانم «سارا چکمه دوزی» از گویندگان خبر شبکه استانی آذربایجان غربی متولد ۲ اسفند ۱۳۴۸ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مشاوره خانواده می باشد.

ایشان در سال ۱۳۷۴ از طریق سروش صداو سیما و قبولی در تست گویندگی وارد صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی شد. البته ورود ایشان به عرصه هنر گویندگی طی سال های ۱۳۶۰الی ۱۳۶۲ بوده و در برنامه «سلام اوشاقلار» آن زمان به عنوان گوینده مشغول به کار بوده و هم زمان عضو گروه سرود صدا و سیما (اولین گروه سرودی که مستقیماً زیر نظر سازمان صدا و سیما فعالیت داشته) نیز بوده است.

پس از افتتاح شبکه تلویزیونی استانی آذربایجان غربی در سال ۱۳۷۷ به عنوان منشی صحنه استودیو پخش سیما و مجری برنامه زنده شبانگاهی فعالیت داشته است. هم چنین چندین سال مجری ارتباط زنده با برنامه صبح به خیر ایران شبکه سراسری بوده اند.

گفتنی است ایشان از سال ۱۳۸۰ به عنوان کارگردان و ناظر پخش بوده و همزمان نیز به عنوان گوینده خبر بخش آذری نیز فعالیت دارند.

از سایر برنامه های سیمای آذربایجان غربی که ایشان فعالیت داشته اند می توان به برنامه زنده «اذان نغمه سی» اشاره کرد که ایشان کارگردانی این برنامه را بر عهده داشته اند.

درحال ارسال
امتیازدهی کاربران
۳.۸۳ (۶ رای)

درباره مدیر سایت

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

بهناز یارمحمدی

خانم «بهناز یارمحمدی» از مجریان صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی متولد ...

مینا عبدالعلی زاده

خانم «مینا عبدالعلی زاده» از مجریان شبکه استانی آذربایجان غربی متولد مهر ...

ساناز رجب نژادیان

«ساناز رجب نژادیان» از مجریان و گزارشگران شبکه استانی آذربایجان غربی متولد ...